PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Dėl prekių grąžinimo, susisiekite su mumis nurodytu el. paštu arba telefono numeriu.

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus: “spausdintas prekes, reprodukcijas ar kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 49.00)”; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją laisva forma el.paštu info@labory.lt, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
3. Grąžinant prekes ne dėl atsiradusių prekės defektų ar trūkūmų, Pirkėjui grąžinami pinigai tik už prekes, atskaičius 15 % (penkiolika procentų) administracinį mokestį už užsakymo apdorojimą.
3.1. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: Užpildytą laisvos formos prašymą siųskite el.paštu info@labory.lt . Ir tik tuomet kai gausite raštišką Pardavėjo atsakymą galite išsiųsti grąžinamas/keičiamas prekes Pardavėjo nurodytu adresu.

4. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
4.1. Parduotos prekės ar paslaugos el. parduotuvėje www.labory.lt nėra grąžinamos. Jeigu Pirkėjui netiko įsigyta prekė, Pardavėjas gali sutikti svarstyti ją keisti, tik jeigu Pirkėjas pateiks raštišką prašymą el. paštu info@labory.lt. 
4.2. Užsakomos prekės nėra grąžinamos.
4.3. Grąžinti prekes ne dėl atsiradusių prekės defektų ar trūkumų Pirkėjas gali tik tuo atveju, jei Pardavėjas leidžia jam grąžinti tokias prekes patvirtinęs šį faktą el. paštu. Užsakomoji prekė yra prekė, kurios pristatymo terminas yra ilgesnis nei 5 d. d.

4.4. Grąžinant prekes ne dėl atsiradusių prekės defektų ar trūkumų, Pirkėjui grąžinami pinigai tik už prekes, atskaičius 15 % (penkiolika procentų) administracinį mokestį už užsakymo apdorojimą ir transporto išlaidas grąžinant šias prekes tiekėjui. 
4.4.1. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: Užpildytą laisvos formos prašymą siųskite el. paštu info@labory.lt. Ir tik tuomet kai gausite raštišką Pardavėjo atsakymą galite išsiųsti grąžinamas/keičiamas prekes Pardavėjo nurodytu adresu. 
 

Primename, kad grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • Prekė grąžinama originalioje gamintojo pakuotėje, su visomis gamintojo etiketėmis.
  • Gražinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nedėvėta ar kitaip naudota, nesugadinta ir nepraradusi vertės). SURINKTA PREKĖ NEGALI BŪTI GRĄŽINTA .
  • Prekė neturi būti purvina, dėmėta ar nučiupinėta. Tokių prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname, todėl siunčiant prekes atgal įsitikinkite, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo reikalavimus.
  • Prekės, grąžinamos iš Lietuvos, turi mus pasiekti lygiai per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo datos klientui, kitu atveju prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname.
  • Pinigai už siuntimo išlaidas nėra grąžinami (pinigai grąžinami tik už prekes).

Klientas įsipareigoja:

  • Klientas, grąžinantis / keičiantis prekes, ant grąžinamos siuntos privalo nurodyti siuntėjo adresą bei pasirūpinti, kad grąžinamos prekės pasiektu Pardavėja jo nurodytu veiklos vykdymo adresu.
  • Už grąžinamas prekes paštomatais pinigai nėra grąžinami.
  • Už grąžinamas prekes į trečiųjų šalių surinkimo punktus pinigai nėra grąžinami.
  • Už grąžinamas prekes į Lietuvos pašto skyrius pinigai nėra grąžinami (primename, kad Lietuvos paštas neneša siuntų į mūsų biurą, o palieka jas skyriuose iki pareikalavimo).
 5